Nyckelviken & Frisbee

Promenad med familjen :)



MallenIndra å Jag







Tut tut! Här kommer vi!!!





Jag, traktorförare!



Här styr jag med van tass.







FRISBEE

Malin hade med sig Indras Frisbee, även jag fick låna den sen...

Duktiga Indra




Min tur, försök 1: (matte gjorde en blooper i början)





Försök 2: Kan detta bli min nya sport??...



...nej förmodligen inte.

Försök 3:



Försök 4:

Här tar husse över och provar den nya tekniken att...




...kasta frisbeen PÅ mig...

Försök 5:



Efter de 5 försöken gav matte och husse upp. Malin fnissade...

Men igår när de var och handlade upp halva Bromma Zoo till mig, vad tror ni de köpte?

Jo en alldeles egen Frisbee till MIG!!!

Så nu ska jag träna hårt i helgen!

Kommentarer
Postat av: Diana

haha vad söt hon är. Hon försöker iaf :)

2010-06-17 @ 13:59:37
URL: http://www.ylleulla.wordpress.com
Postat av: pappa

Undrar om inte Pappa hadde det roligare!

Men wita är för söt!

2010-06-17 @ 17:04:02
Postat av: Annika

Wita är superduktig... men du får nog ta och öva på kasten Liza! säger frisbeeläraren Annika Som jag skrev i Malins blogg, om du får till några ordentliga kast så tror jag wita lyckas fånga de väldigt bra! ;)

2010-06-17 @ 17:45:37
URL: http://plexustheprazsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0