Avslutningen på Rallylydnadskursen



Min kurskompis Tösen som även är min halvsyster dotter!





Här tillsammans med sin mycket trevliga Matte Åsa!




Ännu en släktning på denna kurs är Gunilla, hon är min fina halvsysterdotter dotter!




Här tillsammans med sin gulliga matte Diana!





Här kommer lite försök till släktfotografering, alla är vi uppfödda på den bästa kenneln Garpenborg!



Från vänster: Ärbara Tösen, Wanessa (mitt "fina" namn) och C på mig.



Eftersom detta var avslutningen så kom även min uppfödare och hejjade på oss! Tackar Kristoffer för utsökt grisöra :)



Snygga vi e va?! ;)

Här kämpar jag och matte på en träningstävlings bana:




Trist att detta var sista dagen på kursen tycker jag och matte :(

Hoppas verkligen Tina kommer ha en fortsättingskurs till hösten!

Kommentarer
Postat av: Annika

Naaw, va duktig hon är wajten!

2010-05-21 @ 20:13:06
URL: http://plexustheprazsky.blogg.se/
Postat av: Diana

haha vad roliga bilder. Bra försök att ta kort på alla tre vildinnorna tillsammans :)

Jag och Gunsi saknar också kursen och alla deltagare.

Kram

2010-05-26 @ 11:53:17
URL: http://www.ylleulla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0