Mh-mentalbeskrivninghund

Tillslut hittade Husse filmen på mitt Mh. Som ni ser regnade det och blåste mycket, inte ett väder för en staffe alltså ;)

Men jag kämpade på!


1a.Kontakt hälsning:   3    
  1b.Kontakt samarb.:   3    
  1c.Kontakt hantering:   4











2a.Lek 1 leklust:   4    
  2b.Lek 1 gripande:   4    
  2c.Lek 1 grip/dragk:   5








3a 1.Förföljande:   1    
  3a 2.Förföljande:   1    
  3b 1.Gripande:   1    
  3b 2.Gripande:   1








4.Aktivitet:   3         (här passade jag på att lägga en kabel ;)













5a.Avst.lek intresse:   2    
  5b.Avst.lek hot/aggr:   1    
  5c.Avst.lek nyfiken:   4    
  5d.Avst.lek leklust:   5    
  5e.Avst.lek samarb.:   3







6a.Överr. rädsla:   3    
  6b.Överr. hot/agg:   1    
  6c.Överr. nyfikenhet:   4    
  6d.Överr. kv. rädsla:   1    
  6e.Överr. kv. intr.:   1











7a.Ljud rädsla:   3    
  7b.Ljud nyfikenhet:   5    
  7c.Ljud kv. rädsla:   1    
  7d.Ljud kv. intresse:   1






8a.Spöken hot/agg:   3    
  8b.Spöken kontroll:   3    
  8c.Spöken rädsla:   3    
  8d.Spöken nyfikenhet:   4    
  8e.Spöken kontakt:   4






9a.Lek 2 leklust:   4    
  9b.Lek 2 gripande:   3    
  10.Skott:   5




Ps Jag är inte skotträdd :) :)







Jag är ju omplaceringshund, matte och husse tog över mig när jag var 1,5 år. Matte var osäker på om jag var skotträdd...men det tycker inte jag att jag är...;) På filmen ovan är vi vid en skjutbana. Nyårsafton med smällare är inte heller ett problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0